Algemene Voorwaarden                                                                                                                                                                                                                                                                                      
1.    Deze voorwaarden
gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen de nagelstudio
en een cliënt waarop de nagelsalon deze voorwaarden van toepassing heeft
verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en
schriftelijk is afgeweken.

2.    Inspanningen
nagelsalon

De nagelsalon zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en
overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op
dat moment bekende stand der wetenschap. De nagelsalon zal zoveel als
redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over de financiéle consequenties
van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

3.    Afspraken

De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch
uiterlijk één werkdag voorafgaande aan de afspraak aan de nagelsalon melden.
Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag de
nagelsalon 50% van het honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt
berekenen. Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd
in de salon komt zonder vcoraf dit telefonisch aan de nagelsalon te melden, mag
de nagelsalon de afspraak laten vervallen en een andere cliënt behandelen.

De nagelsalon moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch
uiterlijk één werkdag voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.

Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij
gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en
jurisprudentie daarover zegt, inbegrepen werkstakingen in de nagelsalon.

4.    Betaling

De nagelsalon vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten op de website. De gemelde prijzen zijn inclusief
btw. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of
zolang de voorraad strekt. Enkele behandelingen dienen bij online boeken direct
online betaald te worden, andere behandelingen en eventuele producten dienen in
de salon direct na afloop van de behandeling contant of via PIN betaling te
worden voldoen.

5.    Personeel in de
studio

De nagelsalon heeft het recht om zonder vooroverleg met de cliënt bepaalde
werkzaamheden (onder toezicht) te laten verrichten door medewerkers in
opleiding, indien de nagelsalon dit voor een goede uitvoering van de
behandeling wenselijk acht.

6.    Persoonsgegevens en
privacy

De cliënt voorziet de nagelstudio vóór de eerste behandeling van alle gegevens,
waarvan de nagelsalon aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt
redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het
zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.

7.    Geheimhouding

De nagelsalon is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie
die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als
vertrouwelijk als dit door de cliënt is medegedeeld of als dit voortvloeit uit
de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een
wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de nagelsalon verplicht is
de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

8.    Aansprakelijkheid

De nagelsalon is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan
doordat de nagelsalon is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of
onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, allergieën,
medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.

De nagelstudio is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van
persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de studio.

9.    Garantie

De nagelstudio geeft de cliënt één week (7 dagen) garantie op de behandeling en
de producten. Deze garantie vervalt indien:

o   
De cliënt de kunstnagels heeft laten onderhouden door een andere
nagelstudio.

o   
De cliënt zonder handschoenen met agressieve chemicaliën heeft gewerkt.

o   
De cliënt de kunstnagels heeft afgebeten of opzettelijk afgebroken.

o   
De cliënt andere producten dan de door de nagelsalon geadviseerde heeft
gebruikt voor het onderhoud van de kunstnagels.

o   
De cliënt de adviezen voor thuisverzorging van de kunstnagels niet heeft
opgevolgd.

o   
De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf
werkdagen heeft opgevolgd.

o   
De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft
gebruikt.

10. Beschadiging en
diefstal

De nagelsalon heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen
indien de cliënt meubilair, apparatuur en/of producten beschadigt. De
nagelsalon meldt diefstal altijd bij de politie.

11. Klachten

Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze
zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk
gemeld worden aan de eigenaar van de nagelsalon. De nagelsalon moet de klager
binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is,
zal de nagelsslon de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen,
tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de
cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. Indien de nagelsalon en klager niet tot
overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de
wetgever of mediator.

12. Nail art

Indien de nagelsalon een voorbeeld toont van een aan te brengen nail art
ontwerp, dan geldt dit slechts als aanduiding. Het resultaat op de nagels van
de cliënt hoeft niet identiek te zijn aan het getoonde voorbeeld. Het copyright
op aangebrachte nail art motieven berust bij de nagelsalon. Indien de cliënt de
aangebrachte nail art laat fotograferen voor commercieel gebruik, moet vooraf
toestemming gevraagd worden aan de eigenaar van de nagelsalon. De nagelsalon
mag hiervoor een redelijke vergoeding eisen.

13. Behoorlijk gedrag

De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen
aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen
onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de nagelsalon het recht de cliënt de
toegang tot de salon te weigeren onder opgaaf van redenen.